Kontakty

Vojtěch Černý

Vojtěch Černý

Starajíc se o specializaci Vývoje her, Vojtovo hlavní zaměření je procedurální generování obsahu. V jeho dizertační práci se rozhodl pokusit generovat celé hry, což je nesmírně obtížné (a tímpádem zábavné). Je také certifikovaným Scrum Masterem, takže ví jak vést projekty efektivně. Nebojte se ho kontaktovat o čemkoli.

Kontakt: cerny [at] gamedev [dot] cuni [dot] cz

Lukáš Kolek

Lukáš Kolek je vynikající výzkumník soustředící se na vážnější typ her, design her obecně a také například konstrukci herního zážitku. A také je ředitelem herního studia Charles Games. Jak to zvládá časově nás nepřestává udivovat.

Kontakt: kolek [at] ksvi [dot] mff [dot] cuni [dot] cz

Cyril Brom

Cyril Brom

Asistent na Univerzitě Karlově v Praze. Vedoucí ostatních lidí z MFF na této stránce. Svou nevyčerpatelnou energií nás neustále motivuje k lepším výsledkům. Jemu vděčíme za to, že se vůbec hrám na MFF někdo věnuje. Koordinuje naše hejno a díky jeho konstruktivní kritice a kvalitnímu vedení studentů jsme došli k současnému utěšenému stavu.

Kontakt: brom [at] ksvi [dot] mff [dot] cuni [dot] cz

Jakub Gemrot

Jakub dokončil své PhD na Univerzitě Karlově. Zajímá se o virtuální světy, umělou inteligenci a plánování. Hnán neukojitelnou touhou po dokonalosti, je schopen dosahovat výjimečných výsledků v širokém spektru témat.

Kontakt: gemrot [at] gamedev [dot] cuni [dot] cz

Otakar Nieder

Otakar pracuje jako "Director of Engineering" v Bohemia Interactive Simulations a byl s námi od samého začátku. Vedle více jak deseti let zkušeností s vývojem her také organizuje každoroční Prague Game Jam.

Martin Klíma

Autor Dračího doupěte, hry na hrdiny, se kterou leckterý herní nadšenec (či nadšenka) strávil nespočet hodin svého mládí. V roce 1997 Martin založil firmu ALTAR Interactive a stal se jejím ředitelem. Po vydání hry Fish fillets v roce 1997 studio o tři roky později vytvořilo real-time strategii Original War. Altar poté vydal trilogii UFO: Aftermath, UFO: Aftershock a UFO: Afterlight. Martin se poté presunul do Velké Británie, do firmy Codemasters a pracoval na Operation Flashpoint: Dragon Rising. V současné době je producentem ve Warhorse Studios a řídí vývoj hry Kingdom Come: Deliverance.

Vít Šisler

Vít Šisler je asistent Studia nových médií na Filozofické fakultě Univerzity Karlovy. Zabývá se informační a komunikační technologií na středním východě, výukovými hrami a "serious games". V těchto oborech pravidelně publikuje a jeho články byly mimo jiné otištěny v Communication Yearbook; European Journal of Cultural Studies; Information, Communication & Society and the Middle East Journal of Culture and Communication.  Vít Šisler je hlavní designer historické hry Československo 38-89. Jeho webovou stránku najdete na adrese: http://uisk.jinonice.cuni.cz/sisler/

David Šosvald

David nastoupil na PhD ve velkém stylu, hned v prvním roce se stal důležitou osobou prestižního evropského grantu GameBadges. Jeho tématem jsou behaviorální vlivy her a mezi jeho schopnosti patří takřka cokoli, co se her týká, ať už jde o design, tvorbu, promo, nebo organizaci podpůrných akcí. Nebojí se realizovat i své odvážnější a neotřelejší nápady, tak mu přejeme, ať se mu na matfyzu líbí.

Kontakt: sosvald [at] ksvi [dot] mff [dot] cuni [dot] cz

Petr Šimůnek

Petr je sólo developer řady Engine Evolution, podnikatel, aktivní v politice jeho rodného města a také jeden z našich PhD studentů (a možná ještě lecos dalšího). Vyjadřuje se direktivně, nechodí dlouho kolem horké kaše a upřímně - přitom však přátelsky. Máme ho rádi na palubě a doufáme, že se mu bude dařit po všech jeho stránkách.

Kontakt: simunekpetr98 [at] gmail [dot] com

Peter Guba

Peter je jedním z našich PhD studentů a velmi zdatný přednášející - v jeho projevech je znám duch perfekcionismu. Mezi jeho oblíbená témata patří umělá inteligence ve strategických hrách, algoritmus Monte Carlo Tree Search, knihy a filmy nejrůznějších žánrů. Je výzkumníkem v pravém slova smyslu a jsme rádi, že se rozhodl k nám přidat.

Kontakt: guba328 [at] gmail [dot] com