
Cyril Brom
Asistent na Univerzitě Karlově v Praze. Vedoucí ostatních lidí z MFF na této stránce. Svou nevyčerpatelnou energií nás neustále motivuje k lepším výsledkům. Jemu vděčíme za to, že se vůbec hrám na MFF někdo věnuje. Koordinuje naše hejno a díky jeho konstruktivní kritice a kvalitnímu vedení studentů jsme došli k současnému utěšenému stavu.
Kontakt: brom [at] ksvi [dot] mff [dot] cuni [dot] cz
Jakub Gemrot
Jakub dokončuje své PhD na Univerzitě Karlově. Zajímá se o virtuální světy, umělou inteligenci a plánování. Hnán neukojitelnou touhou po dokonalosti, je schopen dosahovat výjimečných výsledků v širokém spektru témat.
Kontakt: gemrot [at] gamedev [dot] cuni [dot] cz; +420 724 508 170 (užívejte s rozumem)


Otakar Nieder
Martin Klíma
Autor Dračího doupěte, hry na hrdiny, se kterou leckterý herní nadšenec (či nadšenka) strávil nespočet hodin svého mládí. V roce 1997 Martin založil firmu ALTAR Interactive a stal se jejím ředitelem. Po vydání hry Fish fillets v roce 1997 studio o tři roky později vytvořilo real-time strategii Original War. Altar poté vydal trilogii UFO: Aftermath, UFO: Aftershock a UFO: Afterlight. Martin se poté presunul do Velké Británie, do firmy Codemasters a pracoval na Operation Flashpoint: Dragon Rising. V současné době je producentem ve Warhorse Studios a řídí vývoj hry Kingdom Come: Deliverance.


Vít Šisler
Vít Šisler je asistent Studia nových médií na Filozofické fakultě Univerzity Karlovy. Zabývá se informační a komunikační technologií na středním východě, výukovými hrami a "serious games". V těchto oborech pravidelně publikuje a jeho články byly mimo jiné otištěny v Communication Yearbook; European Journal of Cultural Studies; Information, Communication & Society and the Middle East Journal of Culture and Communication. Vít Šisler je hlavní designer historické hry Československo 38-89. Jeho webovou stránku najdete na adrese: http://uisk.jinonice.cuni.cz/sisler/
Michal Bída
Programátor v UnrealScriptu, který objevil krásy jazyka Java jen aby se pak musel při práci v IBM věnovat C++. Michal se zajímá o virtuální světy, umělou inteligenci a umělé emoce. Kromě občasných záchvatů šílenství je Michal úplně normální člověk. Mimo jiné dokončuje své PhD na Univerzitě Karlově.
Kontakt: michal [dot] bida [at] gmail [dot] com


Martin Černý
Martin se zajímá o techniky plánování a obecně o aplikaci symbolické umělé inteligence v herním prostředí. Nemalou část svého času tráví ve Warhorse Studios, kde vyvíjí experimentální komponenty umělé inteligence pro hru Kingdom Come: Deliverance. Zatím sice není jasné, co všechno z těchto experimentů se skutečně dostane do hry, ale práce na tomto projektu je rozhodně velká výzva i velká jízda.
Kontakt: cerny [at] gamedev [dot] cuni [dot] cz
Filip Děchtěrenko
Filip je šéfstatistik výzkumné skupiny AMIS. Vedle programování patří k jeho silným stránkám též kognitivní psychologie a nedávno obdržel Fullbrightovo stipendium. Má problémy zaměřit se pouze na jedno téma a je nadšeným skautem.
Contact: filip[dot] dechterenko [at] gmail [dot] com
